Výměna a vrácení zboží

Postup pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží

Chceme, abyste byli s nákupem u nás maximálně spokojeni! 😊

Pokud Vám něco nesedí, potřebujete zboží vyměnit, nákup jste si rozmysleli nebo potřebujete reklamovat zboží, rádi Vám s tím pomůžeme.

Celý proces jsme nastavili tak, aby byl co nejjednodušší.


Stačí se řídit následujícími kroky:

🔹 Chcete zboží vyměnit?

Pokud Vám zboží nesedí, můžeme ho vyměnit za jinou velikost nebo produkt.

✅ Vyplňte formulář pro výměnu - ZDE

✅ Zboží zašlete spolu s formulářem zpět v původním stavu.

📦 Po obdržení balíčku Vám zašleme nové zboží.

🔹 Chcete zboží vrátit?

Pokud Vám objednané zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. 

✅ Vyplnit formulář pro vrácení - ZDE .

✅ Odeslat zboží spolu s formulářem zpět na níže uvedenou adresu.

📩 Nezapomeňte nás předem informovat e-mailem na info@trikito.cz.

 

🔹 Chcete zboží reklamovat?

Pokud má zboží výrobní vadu nebo jiné poškození, které není způsobeno běžným opotřebením či nesprávným používáním, můžete ho reklamovat.

✅ Vyplňte reklamační formulář - ZDE.

✅ Pošlete zboží na naši adresu spolu s formulářem.

📌 Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od přijetí.

 

Důležité upozornění!

✔ Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, nevyprané.

Zboží upravené na přání zákazníka (např. s vlastním jménem nebo fotkou) nelze vrátit ani vyměnit.

 

📍 Adresa pro vrácení, výměnu a reklamace:

Trikito.cz
Kpt. Jasioka 1380/29a
735 64 Havířov
Česká republika
📞 Tel.: +420 606 651 655